Privacyverklaring
Okee Bedrijfsdiensten B.V.,
Gevestigd aan Antonie van Leeuwenhoekweg 25, 2408 AL te Alphen aan den Rijn, is verantwoordelijk voor de verwerking van persoonsgegevens zoals weergegeven in deze privacyverklaring.
Artikel 1: Contactgegevens
Okee Bedrijfsdiensten B.V.
Adres: Antonie van Leeuwenhoekweg 25
Telefoon: 0172 423 010
E-mail: info@okee.nl
Website: www.okee.nl
Artikel 2: Persoonsgegevens die wij verwerken
Wij verwerken persoonsgegevens van klanten, leveranciers en medewerkers. Hieronder een overzicht:
- Voor- en achternaam
- Adresgegevens
- Telefoonnummer
- E-mailadres
- Bankrekeningnummer (bij betalingen en facturatie)
- Gegevens van schoonmaakmedewerkers die nodig zijn voor de uitvoering van hun werkzaamheden (arbeidsovereenkomst, loonadministratie, werkrooster).
Wij verwerken geen bijzondere en/of gevoelige persoonsgegevens.
Artikel 3: Doeleinden van de verklaring
Wij verwerken persoonsgegevens voor de volgende doeleinden:
- Het uitvoeren van schoonmaakdiensten bij klanten.
- Het afhandelen van betalingen en facturatie.
- Het onderhouden van contact met klanten en leveranciers.
- Het voeren van een personeels- en loonadministratie.
- Het voldoen aan wettelijke verplichtingen (zoals belastingwetgeving).
Artikel 4: Bewaartermijn
Wij bewaren persoonsgegevens niet langer dan strikt noodzakelijk is om de doelen te realiseren waarvoor ze worden verzameld, tenzij een langere bewaartermijn wettelijk verplicht is.
- Administratieve gegevens: 7 jaar (Belastingdienst).
- Personeelsgegevens: tot 2 jaar na uitdiensttreding, tenzij wettelijk langer vereist.
Artikel 5: Delen van persoonsgegevens met derden
Wij verstrekken persoonsgegevens uitsluitend aan derden als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van onze overeenkomst of om te voldoen aan een wettelijke verplichting. Met bedrijven die in onze opdracht gegevens verwerken (bijvoorbeeld salarisadministratie of boekouder) sluiten wij een verwerkersovereenkomst.
Artikel 6: Beveiliging van persoonsgegevens
Wij nemen passende maatregelen om misbruik, verlies, onbevoegde toegang en ongewenste openbaarmaking tegen te gaan. Denk hierbij aan beveiligde computersystemen, wachtwoordbeheer en beperkte toegang voor medewerkers.
Artikel 7: Uw rechten
U heeft het recht om:
- Uw persoonsgegevens in te zien, te corrigeren of te verwijderen.
- Bezwaar te maken tegen de verwerking van uw gegevens.
- Uw toestemming voor gegevensverwerking in te trekken.
- Gegevens over te laten dragen (recht op dataportabiliteir).
Wilt u gebruik maken van uw rechten? Neem dan contact op via info@okee.nl. Wij reageren binnen 4 weken op uw verzoek.
Artikel 8: Klachten
Als u een klacht heeft over de manier waarop wij met uw gegevens omgaan, proberen wij dit graag samen met u op te lossen. U heeft ook altijd het recht een klacht in te dienen bij de Autoriteit Persoonsgegevens via www.autoriteitpersoonsgegevens.nl.
Artikel 9: Wijzigingen
Wij behouden ons het recht voor om deze privacyverklaring te wijzigen. Op onze website vindt u altijd de meest actuele versie.